Het gaat niet om de klap van de hamer, maar om de scherpte van de spijker

Wij zijn trots op ons vak. En weet je waarom? Omdat het een zeer ingewikkeld, complex en moeilijk vak is. En wanneer je het goed kunt, is dat heel bijzonder. Verkopen schieten namelijk omhoog, en dat is magisch.

Maar reclame is toch totaal veranderd? Daar geloven wij niet zo in. Nieuwe reclame bestaat niet. Er zijn alleen nieuwe middelen en mogelijkheden bij gekomen om de doelgroep te bereiken. Zeker de online mogelijkheden zijn enorm. En dat is fantastisch. Maar het zijn en blijven middelen. En een middel heeft nog nooit een wastablet verkocht. Nee, juist met zo’n complex medialandschap is het als nooit tevoren van belang dat er een goed doordacht, sterk idee ligt.

Een big idea zorgt voor
een big r.o.i.

Wat succes brengt is een big idea. Yes, it’s all in the name. Dat was vroeger zo, en is nog altijd zo. Een sterke merkpositionering die onderscheidend is. Het grote idee dat alles vat, opvalt en uniek is. Een big idea laat de concurrentie vervagen en wekt een merk tot leven.

En het mooie is, een big idea laat zich altijd moeiteloos doorvertalen naar welk middel dan ook. Naar een tv-campagne of Twitter-actie. Naar een brandexperience of huis-aan-huis-blad. Verzin het maar. Een big idea zorgt voor een big roi. En dat is big fun.

Samenwerken? Vraag het ons.

Contact