De communicatie was net zo revolutionair als de producten zelf

Toen SafanDarley de E-brake introduceerde, de eerste volledig elektronische kantpers ooit, wisten we dat de communicatie net zo innovatief moest zijn. Door een krachtig en onderscheidend design neer te leggen, dat consistent is doorgevoerd van machine tot communicatie, onderscheidde SafanDarley zich direct van de concurrentie. Niet alleen de E-brake is een begrip geworden in de markt, maar ook het merk.

Safan logo
Safan branding

Een branding die uitstraalt tot in de producten

BigID verzorgt het volledige plaatje

SafanDarley hebben we gepositioneerd als innovatieleider. Iets dat de grote concurrenten niet waar konden maken. BigID verzorgde de positioneringsstrategie, de volledige branding en het communicatieconcept. Dit is uitgerold op internationale beurzen, in de nieuwe brochurelijn, advertenties, website, kortom, in welke verschijningsvorm dan ook. De marketingcommunicatie wordt centraal geregeld vanuit Nederland voor alle landen en in zeven talen.

Safan branding

Geen opdracht
is te groot

Safan branding

De kracht van kleur!

Door de gehele uitstraling van SafanDarley onder de loep te nemen, kreeg SafanDarley een hele eigen herkenbare stijl. Innovatief en fris.

De zeer specifieke kleur groen heeft BigID overal in doorgevoerd. Van product tot communicatie en is inmiddels verklonken met het merk.

Safan branding

Een big idea vertaalt zich in een totaal beeld dat klopt

Safan branding
Samenwerken? Vraag het ons.

Contact