Friso profileert zich als deskundige meedenker voor gezinnen met jonge kinderen 

Friso is het internationale premium merk kindervoeding van wereldconcern Koninklijke FrieslandCampina. Voor veel gezinnen met jonge kinderen is Friso niet alleen het vertrouwde merk kindervoeding, maar ook een betrouwbare raadgever. Dat wilden we met onze campagne graag benadrukken.  

Meer dan de ervaren producent van eersteklas kindervoeding

Naast de verpakking ontwikkelden we een website en advertenties waarin Friso zich profileert als deskundige meedenker met jonge gezinnen (‘How can we help you?’). Want Friso is meer dan de ervaren producent van eersteklas kindervoeding, die met uiterste zorgvuldigheid wordt gemaakt.

Visuele vertaling van het veilige gevoel van samen opgroeien  

De uitstraling van website en advertenties is gebaseerd op de pay off ‘Growing up together’. Het gevoel er niet alleen voor te staan. Afbeeldingen, opmaak en kleurgebruik zijn de visuele vertaling van de betekenis van deze veilige gedachte.