Een stoer bedrijf verdient een stoere uitstraling. Seafood Connection, gevestigd op Urk, is een toonaangevende leverancier van diepgevroren visproducten voor onder meer retail en groothandel. Met een fraai redesign van het logo, een aantrekkelijke nieuwe huisstijl, een opvallende nieuwe brochurelijn en website en sfeervolle corporate visuals kreeg Seafood de beleving en bezieling die past bij hun mooie product.
‘The People, Fish, Planet, Profit Connection’ is de aantrekkelijke belofte van Seafood aan de markt. Met deze pay off beschikt de organisatie over een ijzersterke creatieve kapstok. Deze centrale gedachte kan moeiteloos alle uitingen op aansprekende wijze dragen, waardoor eenheid en herkenbarheid ontstaat in de communicatie.
De website neemt de bezoeker optisch onmiddellijk mee in de wereld van Seafood. Kleurgebruik, typografie en vormgeving ondersteunen niet alleen de thema’s, maar versterken ook op sfeervolle wijze het ambachtelijke karakter van de visvangst. Eigenlijk is het een ode aan de vakmensen die Seafood bevoorraden met eersteklas kwaliteit, zodat Seafood dag in dag uit aan de hoge verwachtingen van de afnemer kan beantwoorden.