Met haar prachtige design en keuze uit maar liefst vijf eigentijdse kleuren (chroom, steel, gun metal, gold en copper) is de Selsiuz kokendwaterkraan een aanwinst in elke keuken. Het is een ware eyecatcher. Met een scherp budget realiseerden we een landelijke introductiecampagne, waarin Selsiuz nadrukkelijk haar eigen positie claimde in de markt en in korte tijd een gigantische naambekendheid genereerde.
In onze lifestyle positionering spelen het fraaie design en de kleurkeuze de hoofdrol. Het zijn kwaliteiten die zorgen voor onderscheidend vermogen in de markt. De keuzevrijheid betekent dat je de kraan kunt kiezen die bij je past. Wij vertaalden dit in een grote online campagne, advertenties en commercials waarin elke kleur is gekoppeld aan een bepaald type mens.
Om de bekendheid verder te vergroten zochten we samenwerking met de veelbekeken televisieprogramma’s Heel Holland Bakt, Kook mee met Max en House Rules. In deze programma’s is de Selsiuz prominent in beeld. De introductiecampagne overtrof alle verwachtingen. De doelstelling werd niet voor honderd maar voor driehonderd procent gehaald.