Stertil is een wereldwijd actieve organisatie met merken als Stertil-Koni, Stertil Dockproducts en Stokvis Service. Het bedrijf kent verschillende doelgroepen. Wij verzorgden een positionering en een concept dat passend is voor de gehele organisatie. Voor alle merken en doelgroepen. Zo versterkt elke communicatie-uiting het overall merk.
Het corporate beeldmerk kan voor alle merken worden toegepast zonder ten koste te gaan van de identiteit van elk individueel merk. Dus niet alleen de merken versterken het corporate beeldmerk, maar het corporate beeldmerk versterkt omgekeerd ook de individuele merken. Een subtiele wisselwerking. Naast het beeldmerk verzorgden we wereldwijd alle communicatie uitingen. Van product tot corporate.
Een goed concept spreekt de taal van de doelgroep. Dat is logisch. Maar je moet wel wat in je mars hebben wil je de taal spreken van verschillende doelgroepen over de gehele wereld. Dat is wat de Stertil-campagne bijzonder maakt. Met deze campagne is Stertil nadrukkelijk op de wereldkaart gezet.