eigentijds en onconventioneel logo voor ZuidOostZorg

ZuidOostZorg is een moderne, innovatieve en klantgerichte organisatie, die zorg en ondersteuning biedt in zuidoost Fryslân. De ambitie en strategische koers hebben we vertaald in een nadrukkelijke en onderscheidende belofte (‘Dat beetje extra’) en in een eigentijds en onconventioneel logo.   

Opvallende typografie benadrukt het menselijke karakter van de organisatie  

De verschillende lettertypes in het logo staan symbool voor de uiteenlopende karakters van de cliënten. Hiermee tonen we letterlijk dat ZuidOostZorg oog heeft voor ieders individuele wensen en dat elke cliënt ertoe doet. Omdat de lettertypes een hoog schrijflettergehalte hebben, wordt het persoonlijke, menselijke karakter van de organisatie nog eens extra onderstreept.

Alle communicatie uitingen worden gedragen door sterk
logo en beloftevol thema

Logo en themaregel zijn met succes toegepast in een aantal opvallende communicatie-uitingen, waaronder een prachtig boek met een tijdsbeeld van zorg door de jaren heen, een intrigerende ‘klant centraal koffer’ en een aantrekkelijke advertentiecampagne waarin we studenten werven voor zinvol vakantiewerk.